Dostawa

ADRES DOSTAWY

Adres dostawy to miejsce, pod które zostanie doręczona przesyłka na podstawie danych podanych przez Klienta w momencie składania zamówienia.

Uwaga: Zachęcamy, by w adresie dostawy podawać miejsce, pod którym osoba, która ma odebrać przesyłkę przebywa w ciągu dnia, w godzinach 8.00 - 16.00. Jeśli w tych godzinach nikogo nie ma w domu sugerujemy podać inny adres, pod którym w podanych godzinach możliwy będzie odbiór przesyłki (np. adres miejsca pracy). Zmiana adresu dostawy możliwa jest przed wysyłką zamówienia.

Nie ma możliwości zmiany adresu dostawy dla przesyłek będących już w drodze do klienta.

Kurierzy nie mają obowiązku kontaktu telefonicznego z klientem. Kurier podejmuje dwukrotnie próbę dostarczenia przesyłki. Pozostaje ona w magazynie odpowiedniego oddziału 8 dni roboczych, po czym jest zwracana na adres sklepu.

Jeśli przesyłka wysłana poprzez firmę spedycyjną nie dotarła w ciągu 3 dni roboczych po otrzymaniu maila systemowego o nadaniu przesyłki prosimy o kontakt ze sklepem.

 KOSZT DOSTAWY

Przesyłki opłacone przedpłatą (za pośrednictwem PayPal, PayByNet, DotPay, eCard, przelew) o wartości powyżej 300 PLN wysyłane są na koszt sklepu za pośrednictwem Paczkomatów, a o wartości powyżej 400 PLN za pośrednictwem Paczkomatów lub firm kurierskich DPD, UPS.

KOSZT ZAMÓWIEŃ OPŁACONYCH PRZEDPŁATĄ:

- 13  PLN przesyłka kurierska DPD

- 15 PLN  przesyłka kurierska UPS

- 8,0 PLN Paczkomaty


ROZPOCZĘCIE REALIZACJI ZAMÓWIENIA

Zamówienie za pobraniem, płatne przy odbiorze jest przyjęte do realizacji w chwili otrzymania potwierdzenia zamówienia. Zamówienie za przedpłatą, płatne przelewem bankowym jest przyjęte do realizacji w chwili, gdy przelew zostanie zaksięgowany na koncie bankowym sklepu.W przypadku płatności kartą płatniczą niezbędny jest pozytywny wynik autoryzacji karty.

PRZESYŁKA

Towar jest odpowiednio zabezpieczony na czas przesyłki.

 ZWROTY

Klient, który zakupił towar w sklepie, może go zwrócić bez podania przyczyn, składając odpowiednie oświadczenie na piśmie, w terminie 10 dni roboczych od dnia odebrania przesyłki. Zwrot powinien nastąpić niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni. Towar powinien wrócić w takim stanie w jakim został zakupiony, wraz z kserokopią dowodu zakupu. (Dz. U. z dnia 31 marca 2000 r.). W takim przypadku towar wysyła klient na swój koszt.Wszelkie zwroty i przesyłki wysyłane na koszt sklepu nie są przyjmowane, chyba że nastąpiły wcześniej inne ustalenia.

W przypadku płatności przy użyciu karty płatniczej zwrot środków zostaje wykonany na kartę, z której została dokonana płatność.

Adres, na który należy wysyłać zwroty:

Małgorzata Kącka AYOLA

Ul. Kazimierza Brodzińskiego 3/9

30-506 Kraków


AYOLA sportswear jest partnerem http://www.zamawiajdopracy.pl/.


Koszyk

Twój koszyk jest pusty.

Dokonaj swoich pierwszych zakupów